Eerste dag aan boord

25 augustus 2020 - Maasvlakte Rotterdam, Nederland

Gegroet beste lezer, welkom bij mijn stage blog! Het leek mij wel handig om dit te doen, omdat ik zo niet aan iedereen individueel hoef te vertellen wat ik allemaal meemaak. Ik weet niet hoe vaak ik iets ga plaatsen, dat hangt er van af hoeveel zin ik daarin heb. Er zijn namelijk ook nog genoeg verslagen om te schrijven voor school hahah.

Deze dag is prima verlopen, behalve dat het schip wat vertraging had waardoor we even moesten wachten voordat we de container terminal in mochten rijden. We reden ook helemaal verkeerd een weg in die duidelijk bedoeld was voor vrachtwagens hahah. Maar uiteindelijk veilig aangekomen bij de gangway, waar we verrast werden met het nieuws dat familie toch wel mee mocht kijken aan boord.

Mijn eerste impressies van het schip en de bemanning zijn goed. Het zijn wel allemaal Russen en Filipijnen, maar dat vind ik niet heel erg. Ze lijken best gezellig! Mijn hut is ook net een hotelkamer, ziet er echt top uit.

De 1ste stuurman heeft ons alvast wat werkkleding gegeven (overal, jas, schoenen en helm). Morgen na het ontbijt gaan we nog even goed het schip verkennen met een veiligheidrondje.

Nou ik ga lekker pitten nu want dat bed zag er wel comfortabel uit. Tot de volgende keer maar weer ;)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. J oosting:
    25 augustus 2020
    Wat leuk dat je dit opschrijft. Het begin lijkt goed , nu maar lekker slapen gr. Oma en opa
  2. Helen:
    26 augustus 2020
    Leuk om op deze manier je stage te kunnen volgen. Je kamer ziet er mooi uit. 👍🏻 Veel plezier.
  3. Jouke:
    3 september 2020